נתניהו ואדלשטיין החליטו: פרויקטור קורונה הלאומי: פרופסור רוני גמזו

צבי טסלר No Comments on נתניהו ואדלשטיין החליטו: פרויקטור קורונה הלאומי: פרופסור רוני גמזו

ראה"מ ושר הבריאות החליטו לאחר שפרופ' ברבש ירד מהפרק, למנות את פרופ' גמזו לתפקיד "פרויקטור הקורונה הלאומי". גמזו כתב לאחר מינויו: "האתגרים הם עצומים; שיקום אמון הציבור בהובלת הטיפול במגיפה, איזון חכם בין הקטנת ההדבקה לבין המשך החיים"

פרופ' רוני גמזו צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין החליטו למנות את מנהל בית החולים איכילוב, פרופסור רוני גמזו, לתפקיד פרויקטור הקורונה הלאומי ולמנהל מרכז השליטה. שר הביטחון בני גנץ לא עודכן על דבר המינוי של ראש הממשלה ושר הבריאות.

פרופסור גמזו, בעל ניסיון ניהולי רב שנים במערכת הבריאות, כיהן בעבר גם כמנכ"ל משרד הבריאות, והקים בתחילת משבר הקורונה את פרויקט "מגן אבות ואמהות" להגנה על אנשי גיל הזהב מהקורונה.

פרופ' רוני גמזו כתב לאחר מינויו לתפקיד: "אתמול, בשעות הערב המאוחרות, פנו אלי ראש הממשלה ושר הבריאות להתגייס לסייע במשבר הקורונה ברמה הלאומית, לאחר שמינויו של פרופ׳ ברבש התפוצץ לצערי. השבתי מיד בחיוב. כך היה גם בפעם הקודמת בתחילת אפריל שהתבקשתי לסייע בניהול המשבר בבתי אבות".

עוד כתב, "זהו משבר רפואי, כלכלי וחברתי; אני לא שואל שאלות במצב שכזה – פשוט מגיע, תורם את כל כולי ומסייע למדינתי ולמערכת הבריאות בניהול המשבר".

על המטרות במאבק כותב רוני, "האתגרים הם עצומים; שיקום אמון הציבור בהובלת הטיפול במגיפה, איזון חכם בין הקטנת ההדבקה לבין המשך החיים, שיפור בהיענות הציבור ובאכיפה, שיפור במערך קטיעת שרשרת ההדבקה והמשך חיזוק המערכת הרפואית".

לדברי פרופ' גמזו, "אלו אתגרים של כל אדם ואזרח אחראי במדינה, של כולנו; זאת לא הבעיה של הממשלה, משרד הבריאות או גורם שלטוני זה או אחר. כל אחד, כל אחד צריך להושיט יד לסייע ולנהוג באופן שמקל ולא מכביד, שתומך ולא משבש, שמלכד ולא מפרק. מנגד כל גורמי הממשלה ומוסדות המדינה צריכים להרגיש את העם, את המצוקה והקושי ולהתאים את הצעדים הנדרשים".

שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ שוחח היום עם פרופ' רוני גמזו ואיחל לו בהצלחה בתפקיד פרויקטור הקורונה. גנץ אמר לגמזו כי מערכת הביטחון כולה רתומה לסייע במאבק בקורונה, והשניים סיכמו להיפגש בהקדם.



0 תגובות